Returnarea produselor

ü Toate preturile produselor afisate pe site-ul www.strollers.ro  contin T.V.A..

ü Daca nu sunteti mulțumit/a de produsele achizitionate de pe strollers.ro , le puteți returna în 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a produselor,conform legislatiei din Romania iar contravaloarea lor va fi inapoiata in conditiile enumerate mai jos.

ü Returnarea produselor se poate face exclusiv de pe teritoriul Romaniei.

ü Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice.

ü „Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristitce, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra,a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.”

ü Conform O.U.G Nr 34/ 20014 Art.16 Litera e)  fac exceptie de la dreptul de retragere si nu pot fi returnate urmatoarele (enumerarea nu este limitativă):

·        articole de igiena ( Ex : Pompe de san, aspiratoare nazale , sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san , suzete etc. sau cele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid )

·        produsele care au fost personalizate conform cerințelor clientului(ex lenjerii)

·        produsele care au făcut obiectul unei comenzi speciale (de ex. Saltele, patuturi, porti de siguranta,etc)

·        produsele care sunt uzate( purtate, deteriorate, spălate, murdare) si care din motive de igienă intimă au fost scoase din ambalajul original (ex lenjerii, saci de dormit sau pentru carucior,paturi, prosoape, etc)

ü Art 16 Litera e " furnizarea de produse sigilate care nu pot fi  returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

ü Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs TREBUIE sa completati formularul de retur accesand link-ul https://www.strollers.ro/account/return/add

ü Renuntarea la produs se poate face doar daca l-ati achizitionat prin curier.

ü La primirea coletului aveti obligatia de a verifica produsele! Daca observati ca produsul prezinta defecte din fabricatie sau urme de deteriorare (ex: pete, zgarieturi, rupturi, piese lipsa etc) va rugam sa ne semnalati problemele insotite de poze sau video pe adresa de mail comenzi@strollers.ro in maxim 24h de la primirea coletului, in caz contrar sesizarile ulterioare nu vor fi luate in calcul.

ü Daca returnati produsul fara a semnala problemele depistate la primirea coletului, ne rezervam dreptul de a va retine o parte din valoarea produsului.

ü Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aiba asupra lui toate documentele insotitoare cu care a fost expediat de Strollers.ro. Produsul se va trimite printr-o firma de curierat pe care clientul o va alege (exclus Posta Romana), la adresa indicata de reprezentantul Strollers.ro

ü Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 14 de zile lucrătoare din momentul în care produsele au ajuns în depozitul nostru. După ce s-a verificat produsul, veti fi notificati printr-un mail dacă s-au indeplinit termenii si conditiile pentru rambursare.

·        dacă plata comenzii a fost realizata cu cardul, veți primi rambursul în același cont din care ați efectuat plata.

·        dacă plata comenzii a fost realizată prin numerar (ramburs la curier), este obligatoriu să ne furnizați un cont bancar (IBAN) si numele titularului

ü Dacă doriți înlocuirea cu un alt produs, se va considera retur. Completati formularul de retur https://www.strollers.ro/account/return/add , plasati o noua comanda cu produsul dorit,sau puteti apela la  unul din consultatii nostri, in functie de disponibilitate acestora, la numerele afisate pe site. Dupa ce produsul returnat a ajuns in depozitul nostru si indeplineste toate conditiile de retur, va expediem a doua comanda.

ü Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

ü Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in :

Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative

ü Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email comenzi@strollers.ro sau la unul din numerele de telefon afisate pe Strollers.ro 0742 203 230 / 0732 126 118.

ü Nu vindem doar produse - vindem si servicii de calitate! Toti clientii sunt importanti pentru noi si ne dorim sa fie multumiti de alegerea facuta, dar daca din diverse motive intervin neplaceri, avem increderea ca putem solutiona problema intr-un timp scurt, intr-un mod placut si pe cale amiabila.