ü Toate preturile produselor afisate pe site-ul
www.strollers.ro contin T.V.A..
ü Daca nu sunteti mulțumit/a de produsele achizitionate de pe
strollers.ro , le puteți returna în 14 zile calendaristice de la data
intrarii in posesie a produselor,conform legislatiei din Romania iar
contravaloarea lor va fi inapoiata in conditiile enumerate mai jos.
ü Returnarea produselor se poate face exclusiv de pe teritoriul
Romaniei.
ü Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice.
ü „Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta
unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristitce, fara
penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in
sarcina dumneavoastra,a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare
a produselor.”
ü Conform O.U.G Nr 34/ 20014 Art.16 Litera e) fac exceptie de la dreptul de retragere si nu
pot fi returnate urmatoarele (enumerarea nu este limitativă):
·
articole
de igiena ( Ex : Pompe
de san, aspiratoare nazale , sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san ,
suzete etc. sau cele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid )
·
produsele
care au fost personalizate conform cerințelor clientului(ex lenjerii)
·
produsele
care au făcut obiectul unei comenzi speciale (de ex. Saltele, patuturi, porti de siguranta,etc)
·
produsele
care sunt uzate( purtate,
deteriorate, spălate, murdare) si care din motive de igienă intimă au fost
scoase din ambalajul original (ex lenjerii, saci de dormit sau pentru
carucior,paturi, prosoape, etc)
ü Art 16 Litera e " furnizarea de produse sigilate care nu pot
fi returnate din motive de protectie a
sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
ü Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs TREBUIE
sa completati formularul de retur accesand link-ul https://www.strollers.ro/account/return/add
ü Renuntarea la produs se poate face doar daca l-ati achizitionat
prin curier.
ü La primirea coletului aveti obligatia de a verifica
produsele! Daca observati ca produsul prezinta defecte din fabricatie sau
urme de deteriorare (ex: pete, zgarieturi, rupturi, piese lipsa etc) va rugam sa ne semnalati problemele insotite de
poze sau video pe adresa de mail comenzi@strollers.ro in maxim 24h de la primirea coletului, in caz contrar sesizarile
ulterioare nu vor fi luate in calcul.
ü
Daca
returnati produsul fara a semnala problemele depistate la primirea coletului,
ne rezervam dreptul de a va retine o parte din valoarea produsului.
ü Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme
de utilizare, sa fie returnat in ambalajul sau original cu toate accesoriile si
etichetele intacte si sa aiba asupra lui toate documentele insotitoare cu care
a fost expediat de Strollers.ro. Produsul se va trimite printr-o firma de
curierat pe care clientul o va alege (exclus Posta Romana), la adresa indicata
de reprezentantul Strollers.ro
ü Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea
contravalorii produsului se va face in termen de 14 de zile lucrătoare din
momentul în care produsele au ajuns în depozitul nostru. După ce s-a
verificat produsul, veti fi notificati printr-un mail dacă s-au indeplinit
termenii si conditiile pentru rambursare.
·
dacă
plata comenzii a fost realizata cu cardul, veți primi rambursul în același cont
din care ați efectuat plata.
·
dacă
plata comenzii a fost realizată prin numerar (ramburs la curier), este
obligatoriu să ne furnizați un cont bancar (IBAN) si numele titularului
ü Dacă doriți înlocuirea cu un alt produs, se va considera retur.
Completati formularul de retur https://www.strollers.ro/account/return/add ,
plasati o noua comanda cu produsul dorit,sau puteti apela la unul din consultatii nostri, in functie de
disponibilitate acestora, la numerele afisate pe site. Dupa ce produsul
returnat a ajuns in depozitul nostru si indeplineste toate conditiile de retur,
va expediem a doua comanda.
ü Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de
utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a
percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un
produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite
re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
ü Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in :
Ordonanta de
urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor
incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor
acte normative
ü Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor
va rugam sa ne contactati pe email comenzi@strollers.ro sau la unul din
numerele de telefon afisate pe Strollers.ro 0742 203 230 / 0732 126 118.
ü Nu vindem doar produse - vindem si servicii de calitate! Toti clientii
sunt importanti pentru noi si ne dorim sa fie multumiti de alegerea facuta, dar
daca din diverse motive intervin neplaceri, avem increderea ca putem solutiona
problema intr-un timp scurt, intr-un mod placut si pe cale amiabila.